Satelitsko praćenje vozila

Satelitsko praćenje vozila

Specijalizovan GPS softver
- za privredna i privatna vozila -


Konačno smo u prilici da Vam predstavimo specijalizovana rešenja za upravljanje voznim parkovima i nadzor potrošnje goriva.

U saradnji sa IG Engeneering – om, obezbeđujemo inovativna rešenja za upravljanje voznim parkovima i mehanizaciju širom evropskog tržišta.

Sistem omogućava praćenje najvažnijih vrednosti parametara u realnom vremenu - poziciju i koordinate, stanje motora, napon baterije, brzinu, temperaturu, brzinu potrošnje goriva i ocenu načina vožnje.

Naš sistem vam može pomoći da uštedite novac, smanjite troškove poslovanja, sprečite zloupotrebu vaših automobila i kontrolišete nivo goriva u rezervoaru. Pomoću izveštaja o gorivu možete brzo i lako videti:

gorivo potrošeno na dan, mesec, vremenski period
prosečna potrošnja goriva za rutu ili period
prosečna potrošnja po satu
dinamička potrošnja goriva
određivanje različitih radnih režima: trajanje, potrošnja goriva, potrošnja goriva u nuždi, rad pod opterećenjem i preopterećenje rada.
Iz našeg sistema - nakon ugradnje senzora, lako možete pratiti dopunu goriva i odvode koji se javljaju u rezervoaru mašine.

Tačnost senzora nivoa goriva je 97%. Sistem je podešen tako da vas obaveštava o svakom iznenadnom padu nivoa goriva u rezervoaru kao i o nivou goriva koji izlazi iz nekog, unapred definisanog opsega.

Kontrola nivoa u rezervoaru zajedno sa našim meračem goriva za dizel gorivo pretvara se u savršen sistem za praćenje i izveštavanje o potrošnji goriva u vozilima.

Izveštaji o putu mogu da se prave na dan, mesec ili dato vreme. Oni pružaju tabelarne informacije o:

trajanju kretanja vozila
putu
pređenoj razdaljini između urbanog i vangradnog područja
trajanju boravka na lokaciji
tačnoj adresi boravka
dnevnoj potrošnji goriva
prosečnoj potrošnji na 100 km
Putem naše specijalističke liste možete takođe automatski izbrojati utovar i istovar kamiona tereta ili druge opreme za istovar.

Automatizovana logika vam obezbeđuje sigurnost i realne podatke, što vam u kombinaciji sa merenjem potrošnje goriva daje potpunu slobodu da planirate i kontrolišete troškove.

Ovo softversko rešenje je naročito pogodno za građevinsku industriju jer vam može pružiti

izveštaj o potrošnji goriva za različite operativne režime statičnih radnih mašina.

Štaviše, možete da izračunate realan rad svake mašine i režim opterećenja tokom celog dana.

Konačno možete da nadgledate i koristite pun kapacitet svake mašine!

IG Engerneering je kompanija sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti upravljanja voznim parkom, optimizacijom i kontrolom potrošnje goriva. To joj omogućava da svojim klijentima ponude najefikasnija rešenja u skladu sa specifičnostima njihovih aktivnosti. Jedinstveni razvoj kompanije je merenje i praćenje potrošnje goriva u pokretnim i stacionarnim objektima u realnom vremenu, kao i analiza brojnih parametara u vezi sa tim.

DOBRO JE ZNATI
Sistem koji se koristi u automobilima, kamionima, specijalizovanim i poljoprivrednim mašinama za komunikaciju između svih elektronskih jedinica naziva se CAN - Controller Area Network.
CAN je 1981. osnovao Robert Bosch, a zvanično objavljen 1986. 1991. je prvi put predstavljen u modelu V 140 Mercedesa. Iste godine je predstavljena i verzija CAN2.0, koju danas znamo. Podeljen je na dve modifikacije CAN 2.0A 11-bitni identifikator i CAN2.0B Prošireni 29-bitni identifikator.
Poslednja modifikacija protokola Cannes Netvork najavljena je 2012. godine, kao što je CAN FD, razlika od našeg klasičnog CAN-a može biti u brzini i veličini prenosa podataka u realnom vremenu, što će olakšati performanse pojedinih kontrolera u vozilu i smanjite broj nepoznatih grešaka koje se prikazuju. Rok za objavljivanje javnosti je 2019/2020.
OBDII-ugrađena dijagnostika, ovaj standard se uglavnom koristi za putničke automobile i kamione (nisu dostupne karijere i druge specijalizovane modifikacije). u Sjedinjenim Državama, ali kao evropski EOBD standard 2001.
Ovaj standard takođe uključuje upotrebu CAN komunikacije kao i druge standarde koje koriste razne automobilske kompanije.

ZAŠTO DA KORISTIMO CAN BUS?
Pomoću informacija na računaru možete u našem programu da prikažete različite elektronske module vozila i njihov trenutni status. Ovo vam daje bolji uvid u stanje i rad mašine.
Posmatranjem tehničkih informacija vozila u realnom vremenu, moguće je otkriti kvar u ranoj fazi i na taj način sprečiti buduće skupe i skupe popravke.
Ali najvažnija prednost tehničkih informacija je ta što služe kao osnova za naše specijalizovane izveštaje koji će vam pomoći da kontrolišete i analizirate tok posla u vašoj kompaniji.

STANDARDNA REŠENJA
Povezivanjem na CAN mrežu, naš GPS uređaj može čitati poruke koje prenose različite kontrolne jedinice u mašini. U zavisnosti od modela i godine, postoji različit niz podataka koje možemo uhvatiti i vizualizovati u našem programu. Standardni parametri koje prenosimo su:
  • Potrošnja goriva
  • Cena goriva
  • Kilometraža na instrument tabli
  • Revolucija
  • Nivo goriva u rezervoaru
  • Temperatura motora

PROŠIRENA FUNKCIONALNOST
Postoji mogućnost za novije modele vozila (Euro 5 i Euro 6), pored naših standardnih vrednosti, možemo uzeti i vizualizovati dodatne parametre specifične za različite modele i marke. U standardnim kamionima to može biti:
  • Položaj papučice gasa
  • Nivo ulja AdBlue nivo
  • Težina osovine (u zavisnosti od toga da li je ugrađeni računar)
  • Opterećenje motora
  • Vozačka kartica u tahografu
  • Greške na računaru (u zavisnosti od toga da li ga nudi)
Za specijalizovanu opremu Oprema za poljoprivredne mašine ili mašine za iskop - posebna za ovu vrstu senzora mašina i njihovo radno opterećenje kao hidraulika, pregrevanje hidraulične tečnosti, stanje vazdušnog filtera, obrađena površina itd.
 
TAHOGRAFSKE USLUGE
Daljinsko preuzimanje podataka tahografa Usluga koju nudimo našim kupcima omogućava nam da putem naše specijalizovane GPS opreme podnesemo automatizovane zahteve za preuzimanje podataka tahografa vozila u vašoj floti. Proces je potpuno automatski i ne morate da preduzimate nikakve dodatne radnje.
Kartice vozača će se preuzimati svakog dana da bi špedicija pokrivala 100% evropskih minimalnih zahteva za rudarenje podataka jednom u 28 dana za sve vozače. Podaci tahografa preuzimaće se jednom mesečno.
Obrazac u kojem će vaši podaci biti dostupni može biti - DDD (opšti format za Evropu), V1B i V1C (standard koji se koristi u Francuskoj) i DGT (standard koji se koristi u Španiji).
Modeli sa kojima smo kompatibilni i koje možemo instalirati sa sektifikovanim uređajima za automatsko preuzimanje podataka sa tahografa su: VDO Simens 1381 (R. 1.3a gore) i Stoneridge SE5000 (R. 7.1 na vrhu).
Za starije (digitalne) tahografe, timovi naših tehničara trebalo bi da provere kompatibilnost radi mogućnosti daljinskog preuzimanja.
 
KAPACITIVNA SONDA
 
Kapacitivna sonda je proizvedena za merenje nivoa dizel goriva u rezervoaru. Proizvodi se sa dužinama od 0,7 m i 1 m u zavisnosti od određenog rezervoara. Na zahtev kupca može se napraviti do 3 metra dužine. Može se skratiti. Njegova greška je manja od 3%. Radi sa naponom od 12 V ili 24 V. Jednostavno ga je povezati. Pruža izlazni signal kao što su: napon, frekvencija, RS232 izlaz. Može se lokalno podesiti bez laptopa pomoću tehnološkog utikača.
Tehnički opis:
  • Dimenzije- 0,7m-3m.
  • Pogreška merenja -> 3%
  • Izlaz signala - 0-8v
  • Napajanje - 12v-24v
Nipo 32 je tracker sa spoljnom GPS antenom, specijalizovan za rad elektronskog membranskog uređaja za merenje protoka za merenje dizel goriva i mogućnost dodavanja dve spoljne kapacitivne sonde za merenje nivoa goriva u rezervoaru i beskontaktnog čitača RFID kartica za vozača Registracija. Takođe nudi dostupnost analognih i digitalnih ulaza za nadgledanje i upravljanje spoljnim događajima.


SPECIFIKACIJA

  • GPS / GPRS
  • Četvero opseg: 850/900/1800/1900MH
  • GPRS klasa 12: maks. 85,6 kbps (uplink i dovnlink)
  • GPS / GNSS
  • L1 opsežni prijemnik (1575,42 MHz): Kanal: 22 (praćenje) / 66 (akvizicija) C / A kod SBAS: VAAS, EGNOS, MSAS, GAGAN
  • Hladni start: <35s
  • Topli početak: <30s
  • Vrući početak: <1s
Osetljivost:
  • Akvizicija: 149dBm
  • Praćenje: 167dBm
  • Reackuisition: 161dBm
I / O
  • 2 Ks RS232
  • 2 Ks Digitalni
  • 1 Ks analogni
Upravljanje strujom
  • Napajanje - 10-30v
  • Aktivni režim - do 30mA
  • Režim spavanja - do 19mA
Povoljnija GPS klasa je Nipo 33, ima ugrađenu pozicionu antenu i može joj se dodati spoljna kapacitivna sonda za nivoa goriva, ali takođe nudi digitalne i analogne ulaze za nadgledanje spoljnih događaja.


SPECIFIKACIJA

  • GPS / GPRS
  • Četvorougaoni: 850/900/1800/1900MH
  • GPRS klasa 12: maks. 85.6kbps
GPS
  • L1 opsežni prijemnik (1575,42 MHz): Kanal: 22 (praćenje) / 66 (akvizicija) C / A kod SBAS: VAAS, EGNOS, MSAS, GAGAN
  • Hladni start: <35s
  • Topli početak: <30s
  • Vrući početak: <1s
Osetljivost:
  • Akvizicija: 149dBm
  • Praćenje: 167dBm
  • Reackuisition: 161dBm
I / O
  • 2 Ks Digitalni
  • 1 Ks analogni
Upravljanje strujom
  • Napajanje - 10-30v
  • Aktivni režim - do 30mA
  • Režim spavanja - do 19mA
GPS mobilni uređaj za kontrolu video zapisa koji radi na Linux-u i ima različite module za stvaranje multi-funkcionalnog mobilnog sistema sa analitičkim karakteristikama.
PRINCIP RADA
Sistem nudi nekoliko načina za fotografisanje: Na zahtev korisničkog veb interfejsa, gde uređaj snima fotografiju sa odgovarajućim datumom, vremenom, lokacijom itd. Fotografije su dostupne odmah nakon zahteva i mogu se pogledati na mapi u programu. U unapred administriranim događajima, kao što je prekoračenje dozvoljene brzine, ulaz ili izlaz na unapred obeleženom objektu, isključenje, promena nivoa goriva u rezervoaru (ako postoji tehnički merni instrument) itd. U aktiviranju digitalnog ili analognog senzora na uređaju (mikrotalasni senzor pokreta, otvaranje vrata ili prikolice, aktivnosti utovara / istovara itd.)

Toll usluga

U vezi sa uvođenjem putarine za pređeni put od 01.03.2020 - TOLL za sva vozila preko 3,5 tone, obaveštavamo vas da za korišćenje plaćene putne mreže možete da koristite GPS uređaje.

Automatski prenos generisanih GPS podataka dobavljaču deklarisanih podataka (DDD) za elektronsko dostavljanje koordinata za izračunavanje TOLL TAKSI.

U službi korporativnog interesa:

1

Prvo: Garantovana sigurnost korporativnog interesa. Obaveštavamo kompaniju i vozača, a ne samo vozača kao kod OBU uređaja!

Automatsko obaveštenje u slučaju kvara GPS uređaja na 15. minutu adrese kompanije, omogućava vam ručno slanje rute vozila u pokretu.

Drugo: Bezbednije i praktičnije plaćanje - sa jednog računa kompanije i zajedničkog računa za punjenje svih vozila kompanije.

1
 

Treće: Korišćenjem GPS uređaja dobijate sistem upravljanja voznim parkom flote i automatsko dostavljanje podataka sistemu putarine.

1

IG ENGINEERING doo je postiglo interoperabilnost IG softvera sa sistemom „TOL BG“ Ltd., koji je „Davalac deklarisanih podataka“, zvanični partner „Intelligent Traffic Sistems“ AD

 

Tehnički podaci (kategorija vozila, evro standard, ekološka karakteristika, broj osovina, najveća dozvoljena masa itd.) Drumskih vozila (vozila), adresa e-pošte i broj telefona popunjavaju se u softveru IG.

Kompletne informacije zajedno sa GPS koordinatama dostavljaju se TOLL sistemu za izračunavanje ruta i naknada.

1
1

Naš GPS sistem pruža potpunu garanciju za predaju podataka sistemu TOLL sa ispravno radnim tehničkim sredstvima. U slučaju neispravnosti tehničkog uređaja (GPS uređaja), dobićete obaveštenje na e-adresu koju ste naveli. U slučaju obaveštenja o problemu sa uređajem, kada se vozilo kreće, ruta se mora dostaviti ručno u TOLL sistemu putem priloženih VEB i Mobile aplikacija (portala).

Ručno podnošenje rute mora se izvršiti pre nego što se prođe sledeći okvir putarine.

Dobićete dodatna uputstva o tome kako ručno predati rutu, kako koristiti aplikacije za naplatu putarine i sistem putarine na licu mesta prilikom potpisivanja ugovora sa proglašenim dobavljačem podataka (DDD).

Da bismo osigurali sigurnost prenosa podataka, preporučujemo:

1. Sprečavanje GPS uređaja na vozilima maksimalne mase preko 3,5 tone. Prevencija uključuje: proveru napajanja uređaja (kablovi za napajanje), proveru GPS antene i ažuriranje firmvera. Nakon održavanja, produžavamo garanciju za GPS uređaje za 12 meseci.

2. Nudimo zamenu postojećih GPS uređaja novim, koji ispunjavaju određene zahteve i nove proširene funkcionalnosti. Za nove GPS uređaje dobićete povlašćene cene sa 24-mesečnom garancijom u vezi sa naplatom putarine.

Potrebno je pripremiti spisak vozila preko 3,5 i raspored izvođenja aktivnosti.

1